Tuesday, January 27, 2009

Indi ko na ni kaya!

*******************

Behind my smiles, indi ko gid ma deny nga damo sang kapait kag kalisud sa akon dughan... Sakit nga daw damo sang ginakaugtan. Pangasubo nga daw indi na kabalo magpatawad. Kaakig nga daw wala sang kapatapusan.. Pero ngaa amo sini? Pamatyagan ko daw malain na gid ako nga tawo.. Kasakit..kasubo....kapintas.. kapait sang akon kinabuhi.. Asta san-o ini? Asta san-o nga maakig ako sa kalibutan? Sa mga tao nga malapit sa akon tagipusoon pero nahimo nila nga pasakitan ako kag tagaan sang sakit sang boot?

Yes, when I was a kid... Cheerful gid man ako.. I always wear a smile.. I have a smiling face. Nadala ko ini asta nag-abot ako sa subong nga edad. Sa diin nag umpisa nga nabatyagan ko nga daw akig ako sa kalibutan sadtong 5 years old pa lang ako...Nagdaku ako nga damo kaakig sa mga tao nga malapit sa akon pero nakaya nila nga sakiton akon balatyagon... Budlay.. indi ko kaya nga patawaron sila. Budlay batunon nga daw indi ko mahimo magpatawad sa mga tao nga may ara sala sa akon. Pero kon sala nga manabaw dali ko man lang malipatan bah.. what I mean is inang sala bala nga daw indi makaon sa iro haw.. nga maski patay na ang tao ginadumtan ko gihapon.. nway, bisan damo pa sang nagapalangga sa akon daku gihapon ang mga atraso sa akon sang mga tawo nga ato..(hahahaha many to mention) Pero believe me, may ara man nkabalo sang akon sitwasyon..

Sa mga tawo nga naga katingala kon ngaa nga amo ini akon ginsulat, try to talk to me lang. Try to intindi me na lang kag try to make me feel comfortable sa inyo nga side.. For now, I need someone nga makaintindi sanga akon balatyagon.Daw wala na ako kabalo sang himoon ko.. Daw sa tanga na ko kon kis-a nga cge isip sang akon mga problema. Tani..one day makabugtaw man ako nga may ara peace of mind noh? Indi bala nga pagbugtaw ko duro na sang isip-isipon.

Para sa mga tawo nga grabe ang pagsalig sa akon.. sa mga tawo nga naga siling nga maswerte kuno ko hay strong gid ko mag atubang sa akon problema.. Ambot ah,, na puzzle gid ko sa inyo.. shiiittt basi mabuang na ako sini or basi matapos na akon kinabuhi noh??? =)) Ay abaw,, indi man tani noh? Sayang kay damo gapalangga sa akon duro gid mahibi.. aheheheh

Bleeehhhh bleeeeeehhh wala lang nag emote lang ako ah..

amo lang to..bow!
*******************

3 comments:

  1. hahah.. nagdrama ka haw? damo gid naga-away sa imo? sus na lng, ipa-blotter bala. heheh

    kaya mo na ah.. ara na sa dugo naton, baskin ano kadamo kag kadako sang problema..makaya gid ina naton..

    parehas lng man kita nga damo sang problema... ako naga-smile man gyapon pero sa sulod gali to perte kabug-at sang problema... nami sini, makontensanay kita sang kadamo kag kabug-at sang problema...

    damo man nagapalangga sa imo ah...isa na ko didto... hehehe

    maayo sina noh kay indi mo na lng pagproblemahon, ginahambal ko sa sarili ko nga dali takon magtigulang kung sige ko kaproblema..bay-i da sila ah..sigurado ko nagaproblema gid ina sila kung paano ka hatagan problema...

    maayo gani na kay sila ang dali magtigulang..

    anyway, daw nag speech na ko diri ah...

    amo lng to ah..bow!!

    ReplyDelete
  2. @Francis Dave Castromayor

    Ay abaw! na shock gid ako hay nag speech ka.. nway, daw matulo mantika ko sina.. salamat gid sa pagpalangga ha swerte gid gali gihapon ko noh? damo gid gapalangga sa akon kag isa na ka didto. Salamat gid sa mga inspiring words ha.. naka-smile gid ko sang imo ginpangwakal sir. Kunsabagay ako lng gihapon dali mag mal-am.aehheh amo gali ng tips mo smile permi maski bug-at na? kaya pala baby face gihapon ka.. aheheh

    Lamat gid ha..

    mwaahh

    amo lng to boW!

    ReplyDelete
  3. hahayz...

    cge, agi lang ko...

    nice post.

    tsk tsk tsk!! whew

    hahaha. wah diay to kasabot

    ReplyDelete

Search