Monday, June 28, 2010

Ikaw daw boyboyon lalim bah!

Ing-ani na jud diay ko?
Mata-matahon nalang PERMI sa ubang tawo?
Permi ipaubos, ug mura kog wa na jud chance para mu asenso?
Unsa diay problema kung pobre ra ko. haha!
Tama sad ang ubang tawo nga dili tanan amigo maau.. winkz!
daghan uban nga amigo sa kalipay pero gamay ra ang amigo sa kasakit.
Sakit sa boot isipon nga "boyboyon" ka! lalo na kung amigo jud kaayo mo. haha!
Yaw kabalaka, sugod karon lahi na akong isipon.
Solohon nalang naku tanan naku nga problema. :P
Ug dili nalang cguro pud ko mutabang noh? kay taga tabang naku dili man ma count sa uban
Pero permi lagi ko isipan ug boyboy? Ni dili nila ma appreciate ang akong mga nabuhat...


Ang tao naa jud nay sarili nga isip.
Sama sa akoa abri man permi akong isip.
Ang uban close man..
Pero anyway, chox lang. hihihihihihi..
Gina ask naku ang Lord permi ngano unfair gayud ang kinabuhi?
Unta gibuhat nalang ko nga provided na tanan arun dili naku mag ask ug tabang sa uban..
Kay sakit pa sa gidunggab ka ang anam-anamon kag boyboy! Bullshit!


Busa sa mga tao out there nga NITABANG sa akoa, SALAMAT jud ha...
Yaw kabalaka, buhi pa man hinoon ko. Makabayad ra ko ninyo :P

No comments:

Post a Comment

Search